Retur

Alpha GSM isi propune sa ofere un grad sporit de flexibilitate in relatia cu clientii sai. Pentru ca ne dorim ca fiecare cumparator sa fie complet multumit, suntem dispusi sa efectuam demersurile necesare pentru a rezolva potentialele nemultumiri exprimate, raportandu-ne insa, in acelasi timp, la rigorile legii.

Conform O.G. 34/2014, produsele FARA GRAVURA achizitionate se pot returna in ambalajul in care au fost primite si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului in conditiile mentionate mai sus sau inlocuirea cu unul conform.

In cazul produselor PERSONALIZATE sau CU GRAVURA, avand in vedere ca au fost personalizate special pentru dvs, nu exista posibilitatea de a va inapoia suma platita, insa daca nu sunteti multumit de produsul primit din motive estetice (de exemplu incadrarea pozei) va rugam sa ne contactati telefonic, sa ne comunicati problema si va asiguram ca vom face tot posibilul sa aveti un produs perfect si sa ramaneti multumit (vom reface produsul daca este nevoie).
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dvs. ca si client iar demararea procesului de restituire se face tot de catre dvs.. Returnarea se va face la adresa inscrisa in certificatul de garantie, prin intermediul unui curier rapid, pentru a se asigura astfel termenul scurt de livrare si protectia la transport.

Potrivit legii, taxele de transport trebuie suportate, in intregime, de catre client, iar daca acesta opteaza pentru o metoda cu plata la livrare, ARJEWELS SRL (www.alphagsm.ro) va factura clientului contravaloarea acestui serviciu. Clientul va beneficia de rambursarea sumei pe care a achitat-o la comandarea produsului ulterior returnat, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la momentul denuntarii contractului (prin momentul denuntarii se intelege momentul la care produsul a fost primit, din nou, in depozit, dupa expedierea de catre client).

 

Clientii AlphaGSM trebuie sa stie ca, in anumite conditii, unele produse nu pot constitui obiectul denuntatii unilaterale. Este vorba despre:

– produsele care au suferit deteriorari sau ale caror defectiuni au fost cauzate de catre cumparator
– produsele care au fost desfacute sau carora le-au fost schimbate piese sau care au fost purtate, prezinta urme de folosire sau carora le-au fost schimbate elemente
– produsele care nu mai functioneaza din motive ce nu constituie obiectul repararii sau al inlocuirii, dupa cum prevede politica de garantie
– produsele cu pret fluctuant si strans legat de cursurile unei piete financiare ce nu poate fi controlata de catre comerciant
– produsele personalizate, in configuratia solicitata expres de catre client, sau cele care se degradeaza foarte repede
– materialele software desigilate de cumparator – programe informatice, inregistrari video sau audio etc.

Termenii legali in baza carora Alpha GSM isi stabileste politica de retur sunt urmatorii:

– Art. 2 din OG 130 / 2000 referitor la dreptul cumparatorului de a denunta unilateral un contract
– Art. 8 din OG 130 / 2000 referitor la obligatia vanzatorului de a achita contravaloarea produsului in termen de 30 de zile de la data primirii acestuia in depozit
– Art. 10 din OG 130 / 2000, republicata, referitor la produsele care NU se mai inscriu procesului de restituire
– UG34/2014, prin care termenul de returnare a produselor a crescut la un maximum de 14 zile calendaristice de la data achizitiei

 

Ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur in cazul in care se abuzeaza de dreptul de retur (retururi multiple). In cazul retururilor multiple, ne rezervam dreptul de a nu mai procesa comenzile clientilor adaugati in lista neagra.

Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si in cazul accesoriilor sau consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Astfel, vor fi refuzate:

  • coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate
  • coletele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil
  • coletele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

 

Daca doriti sa inlocuiti produsul, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa office@alphagsm.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs. si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.