Termeni si conditii
Utilizarea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.AlphaGSM.ro, implica acceptarea in totalitate a termenilor si conditiilor sub care sunt furnizate aceste servicii, pe care le detaliem in paragrafele de mai jos. Termenii si conditiile acestor servicii pot fi schimbate in orice moment de catre furnizor, fara notificarea in prealabil a utilizatorului. Utilizatorul va avea acces permanent la rubrica termeni si conditii, putand consulta termenii si conditiile in orice moment. In cazul in care utilizatorul nu este de acord cu conditiile impuse, acesta trebuie sa inceteze utilizarea serviciilor noastre.
Alpha GSM isi propune sa ofere un grad sporit de flexibilitate in relatia cu clientii sai. Pentru ca ne dorim ca fiecare cumparator sa fie complet multumit, suntem dispusi sa efectuam demersurile necesare pentru a rezolva potentialele nemultumiri exprimate, raportandu-ne insa, in acelasi timp, la rigorile legii.
Potrivit legii, taxele de transport trebuie suportate, in intregime, de catre client, iar daca acesta opteaza pentru o metoda cu plata la livrare, Cell Center Group (www.AlphaGSM.ro) va factura clientului contravaloarea acestui serviciu. Clientul va beneficia de rambursarea sumei pe care a achitat-o la comandarea produsului ulterior returnat, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la momentul denuntarii contractului (prin momentul denuntarii se intelege momentul la care produsul a fost primit, din nou, in depozit, dupa expedierea de catre client).
Clientii Alpha GSM trebuie sa stie ca, in anumite conditii, unele produse nu pot constitui obiectul denuntatii unilaterale. Este vorba despre:
– produsele care au suferit deteriorari sau ale caror defectiuni au fost cauzate de catre cumparator
– produsele care au fost desfacute sau carora le-au fost schimbate piese sau care au fost purtate, prezinta urme de folosire sau carora le-au fost schimbate elemente
– produsele care nu mai functioneaza din motive ce nu constituie obiectul repararii sau al inlocuirii, dupa cum prevede politica de garantie
– produsele cu pret fluctuant si strans legat de cursurile unei piete financiare ce nu poate fi controlata de catre comerciant
– produsele personalizate, in configuratia solicitata expres de catre client, sau cele care se degradeaza foarte repede
– materialele software desigilate de cumparator – programe informatice, inregistrari video sau audio etc.
Termenii legali in baza carora AlphaGSM isi stabileste politica de retur sunt urmatorii:
– Art. 2 din OG 130 / 2000 referitor la dreptul cumparatorului de a denunta unilateral un contract
– Art. 8 din OG 130 / 2000 referitor la obligatia vanzatorului de a achita contravaloarea produsului in termen de 30 de zile de la data primirii acestuia in depozit
– Art. 10 din OG 130 / 2000, republicata, referitor la produsele care NU se mai inscriu procesului de restituire
– UG34/2014, prin care termenul de returnare a produselor a crescut la un maximum de 14 zile calendaristice de la data achizitiei
Ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur in cazul in care se abuzeaza de dreptul de retur (retururi multiple). In cazul retururilor multiple, ne rezervam dreptul de a nu mai procesa comenzile clientilor adaugati in lista neagra.
Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si in cazul accesoriilor sau consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.
Astfel, vor fi refuzate:
- coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate
- coletele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil
- coletele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
Daca doriti sa inlocuiti produsul, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa office@alphagsm.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs. si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.
UTILIZAREA PLATFORMEI AlphaGSM
Utilizarea platformei AlphaGSM impune crearea unui cont de utilizator. Pentru aceasta nu trebuie decat sa accesati meniul “Creare cont” si sa completati formularul online de acolo, folosind date cat mai exacte si reale. Datele cu caracter personal vor fi folosite exclusiv pentru efectuarea in cele mai bune conditii a livrarilor pe care ni le solicitati.
Urmatorul pas dupa crearea contului il constituie experienta achizitiilor online, pe care le puteti face prin apasarea butonului „Adauga in cos” atribuit produsului dorit. Veti observa cu usurinta ca produsele care nu sunt disponibile (nu exista pe stoc) au acest buton inactiv.
Lista de cumparaturi poate fi modificata in orice etapa anterioara finalizarii comenzii. Platforma AlphaGSM va pune la dispozitie cateva butoane prin care sa definitivati stadiile comenzii, dupa cum urmeaza:
•„+” / „-” – marire / micsorare comanda – daca doriti sa cumparati mai multe exemplare ale aceluiasi produs puteti regla numarul acestora prin cele doua butoane
•„stergere” – scoatere produs din cos – daca doriti sa renuntati la un produs, il eliminati din lista de cumparaturi prin stergere
•„mergi la casa” / „plateste” – finalizarea comenzii prin introducerea adresei de livrare si alegerea modalitatii de livrare. Pentru utilizatorii din afara orasului Bucuresti, produsele se livreaza in termen de 1 – 5 zile lucratoare de la data achitarii proformei fiscale, in functie de tipul produselor comandate.
Taxa pentru livrarea coletului este perceputa exclusiv de catre firma de curierat, fiind insa introdusa la totalul de plata pe care il veti vedea la plasarea comenzii, si stipulata printr-o casuta separata cu mentiunea „cost suplimentar”.
AlphaGSM nu percepe taxa personala pentru expedierea / livrarea de produse si colaboreaza in materie de curierat rapid cu o singura firma, Fan Curier. Mai multe detalii despre taxele de livrare gasiti pe pagina Fan Curier Tarife.
Va invitam sa utilizati caseta „Observatii” ori de cate ori doriti sa faceti precizari de orice natura referitoare la continutul comenzii dumneavoastra.
CONTINUT
AlphaGSM nu ofera garantii referitoare la functionarea acestei platforme, a produselor afisate, a continutului text, a informatiei sau a oricaror materiale si nici potrivirea lor unui scop precis. Accesand platforma AlphaGSM va exprimati acordul de a folosi produsele de aici si intregul site pe propriul risc. Echipa noastra nu ofera garantii nici asupra integritatii site-ului, a serverelor care il mentin sau a serviciului de email folosite de www.AlphaGSM .ro, acestea putand prezenta erori de operare sau anumiti factori de risc. Nu in ultimul rand, calitatea si continutul site-urilor accesate prin intermediul www.alphagsm.ro sunt responsabilitatea exclusiva a utilizatorilor platformei.
Toate preturile afisate constau in valoare produs + TVA, FARA a acoperi insa costul transportului sau al rambursului. Avem dreptul sa modificam orice greseala, omisiune sau eroare de afisare. Tocmai pentru ca facem tot posibilul sa oferim detalii cat mai complete cu privire la produsele pe care le comercializam (specificatii tehnice, poze, preturi etc.), nu avem nici o obligatie in a presta livrarea unui produs afisat cu un pret necorespunzator, ca urmare a unei erori regretabile. Mai mult decat atat, nu oferim garantii asupra exactitatii, corectitudinii sau acuratetii continutului site-ului. Aspectul produselor livrate poate sa difere de imaginea asociata pe site, cauza constituind-o decizia producatorului, fara notificare prealabila, de a implementa noi modificari de design sau de caracteristici. Desi toate produsele afisate in cadrul platformei sunt, in general, pe stoc, se poate ca unele dintre ele sa apara nedisponibile sau cu o stare diferita de cea reala. AlphaGSM nu are nici o obligatie pentru livrarea produselor pe care le comandati dumneavoastra exact in cantitatea comandata.
RESPONSABILITATI
AlphaGSM nu are nici o responsabilitate si nu poate fi acuzat in nici un fel pentru nici o paguba care ar putea surveni ca urmare a folosirii produselor cumparate din cadrul magazinului online AlphaGSM.
Garantia aferenta produselor pe care le comercializam prezinta un termen de valabilitate de 24 de luni si include doar defectiunile software sau hardware survenite in conditii normale de folosire a produsului. Prezenta unor urme de apa, zgarieturi, inscrisuri sau lovituri pe produsele trimise in service anuleaza automat garantia!
AlphaGSM nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facut responsabil pentru nici un deficit rezultat ca urmare a neonorarii comenzii. Responsabilitatea de a furniza date complete si corecte in formularul de comanda pentru livrarea in timp util a produselor apartine exclusiv clientului. In cazul in care livrarea nu se efectueaza sau se efectueaza in mod necorespunzator, valoarea maxima a obligatiilor financiare pe care AlphaGSM le are fata de clientul in cauza nu poate depasi valoarea sumei achitate de catre client pentru acea comanda.
Initierea procesului de retur marfa se face prin notificarea prealabila via email la office@alphagsm.ro, in care sa trimiteti o cerere explicativa, din care sa rezulte atat nemultumirea dumneavoastra, cat si varianta pentru care optati.
Pentru servicii de service si garantie AlphaGSM opereaza exclusiv la sediul din Bucuresti. Orice client care nu se poate deplasa personal la sediu trebuie sa ne trimita produsul respectiv intr-un colet livrat exclusiv prin FAN CURIER. Returnarea produsului reparat se va face in aceleasi conditii, prin colet trimis acasa.
Confidentialitate
Prin indeplinirea formalitatilor de inregistrare solicitate in cadrul platformei va exprimati acordul ca procesul de furnizare a produselor respectiv serviciilor comandate sa inceapa imediat. Aveti obligatia de a furniza informatii reale, corecte si cat mai exacte in cadrul procesului de inregistrare, care sa includa numele corect si complet, adresa exacta si toate celelalte informatii. Aveti oricand posibilitatea sa modificati aceste date cu caracter personal, accesand meniul „Contul meu”. Responsabilitatea de a pastra confidentialitatea datelor de logare – nume de utilizator si parola – apartine clientului, AlphaGSM ne fiind vinovat si ne putand fi acuzat in nici un fel de erorile care pot aparea ca urmare a neglijentei clientului in ceea ce priveste confidentialitatea contului respectiv sau securitatea parolei.
Securitatea datelor cu caracter personal
Prin accesarea magazinului online AlphaGSM utilizatorii isi dau acordul pentru pastrarea si prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le furnizeaza prestatorului de servicii. AlphaGSM isi ia angajamentul sa nu difuzeze aceste date catre terte parti si sa le prelucreze in scopuri precise: transmiterea de informatii referitoare la produse noi, creare de stoc, promotii sau orice alte date care privesc exclusiv activitatea magazinului AlphaGSM.
Datele cu caracter personal vor fi furnizate exclusiv autoritatilor de drept, la solicitarea acestora, pentru verificarea unor tranzactii comerciale sau ale oricaror alte aspecte, potrivit reglementarilor in vigoare.
AlphaGSM recunoaste si respecta drepturile clientilor sai, asa cum prevede Legea 677 / 2001 care defineste statutul prelucrarii datelor personale, protectia persoanelor care le furnizeaza si libera circulatie a datelor. De asemenea, AlphaGSM opereaza in baza Legii 365 / 202 care defineste comertul electronic, respectiv a Ordonantei 130 / 2000 care stipuleaza conditiile de inchiere sau executare de contracte la distanta respectiv protectia consumatorilor in acest context. Cateva dintre aceste drepturi fac referire dar nu se rezuma la:
Orice activitate prin care se incearca modificarea continutului platformei, afectarea functionalitatii serverului care ruleaza platforma AlphaGSM sau accesarea datelor altor utilizatori este considerata o incercare de a frauda site-ul AlphaGSM si vom reactiona imediat prin demararea cercetarii penale impotriva celor implicati.
LITIGII
Orice litigiu aparut intre Clienti si S.C. ARJEWELS S.R.L. va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care litigiul nu se poate solutiona pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Romania.
Prin utilizarea site-ului www.AlphaGSM.ro si plasarea de comenzi in regim online va exprimati acordul tacit asupra tuturor conditiilor de utilizare anterior prezentate!